BİR KUŞ TUT İÇİNDEN
Bir sayı tut içinden.
TUTTUM.
İkiyle çarp. Onbeş ekle. Sonra ikiye böl.
Tuttuğun sayıyı çıkar bu sayıdan.
Yedi buçuk kalır geriye.
Yedi buçuğu al, dondurmacıya git.
Vişneli dondurma ısmarla kendine.
BİR RENK TUT İÇİNDEN.
Tuttum.
İÇİNDEKİ RESMİN GÖKYÜZÜNÜ BOYA
TUTTUĞUN O RENKLE.
SONRA İÇİNE DOĞRU EĞİL VE...
BOYADIĞIN RESMİ İZLE.
Bir tren tut içinden.
TUTTUM.
Bin o trene.
Tren ağır ağır ayrılsın o istasyondan.
Sonra pencereye çık.
Ağaçlar, evler ve direkler
Akıp gitsin önünden.
BİR SOKAK TUT İÇİNDEN.
Tuttum.
BAHÇELİ EVLER OLSUN TUTTUĞUN O SOKAKTA.
BAHÇELERDE AĞAÇLAR OLSUN.
AĞAÇLARIN DALLARINDA KUŞLAR...
KUŞLARIN ÖTÜŞÜNDE BİR ŞARKI...
ŞARKIDA BİR ŞENLİK!...
Bir çiçek tut içinden.
TUTTUM.
Akşam sefası mı?
NERDEN BİLDİN?
Bir mevsim tut içinden.
TUTTUM.
Tuhaf bir mevsim olsun.
Bir yanımızda kar yağsın,
Bir yanımızda güneş açsın.
Bir yanımızdaki ağaç yapraklarını döksün.
Bir yanımızdaki ağaç çiçek açsın.
Leylekler hem gitsiiin, hem gelsin.
AH diyelim biz, bu kaçıncı mevsim???
BİR YILDIZ TUT İÇİNDEN.
Tuttum.
BİR YILDIZ DAHA TUT İÇİNDEN.
SONRA BİR YILDIZ DAHA.
İÇİNDEKİ YILDIZLAR ÇOK OLURSA,
İPİL, İPİL AYDINLIK OLUR İÇİN.
Bir kuş tut içinden.
.......UÇUYOR, TUTAMIYORUM....
Bu şiiri kimin yazdığını bilmiyorum. Yazanın yüreğine sağlık. Ben çok beğendim. Sizce de güzel değil mi?
Hepinizin içindeki yıldızların bol olması dileğiyle...
                                          benusa



Post a Comment

Daha yeni Daha eski