indirim

Teknoloji değiştikçe kampanyalarda da standartlar farklılaştı. Kurban Bayramı nedeniyle promosyonlarını arttıran hazır giyim sektörü strateji değişikliğine gitti. 'Yüzde 80 indirim' gibi sloganlarla müşterileri tavlamaya çalışan firmalar artık para teklif etmeye başladı.

Tüketicilerin alışveriş yaparken ne kadar avantaj sağladıklarını öğrenmek istemesi hazır giyim sektöründeki indirim stratejisini değiştirdi. Özellikle Kurban Bayramı nedeniyle promosyonlarını artıran firmalar, ürünlerin fiyatı üzerinden yüzdelik indirim yapmak yerine müşterilerine para teklif etmeye başladı. Firmaların vitrinlerini 'yüzde 80'e varan indirimler' gibi yazılar yerine '100 TL'lik alışverişe 25 TL hediye' gibi sloganlar kaplamaya başladı.







Post a Comment

أحدث أقدم